groposlug groposlug
433
BLOG

Dziś w GW

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 4

Dziś w GW relacja z Wprost, to tamto tomy akt, wiadomo o co chodzi.

 

Jakiś przytomny człowiek pod artykułem zamieszcza komentarz, który "ubawia" mnie do łez:

 

- "Dlaczego prezydent Kaczyński spóźnił się na samolot do Smoleńska?"

Ustalcie z Janickim jedną wersję wydarzeń.
wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rzadowy-tupolew-wylecial-z-27-minutowym-opoznieniem,wid,12769948,wiadomosc.html?ticaid=1b2bc
Dodał, że kolumna BOR z prezydentem przyjechała na lotnisko w Warszawie zgodnie z planem

mike.recz

no Panowie i Panie

ustalcie, ustalcie, bo się znowu sypie

i tak w kółko

 

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka