groposlug groposlug
239
BLOG

Borowa skarga

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 3

Za wp.pl:

Biuro Ochrony Rządu zamierza jeszcze w tym tygodniu skierować do prezesa TVP i do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na "Wiadomości", które podawały, że nie było funkcjonariuszy BOR w smoleńsku 10 kwietnia.

 

I po ptokach Panie, zadyma na wizji, never ever ein Word o borze mój Boże bo jak nie to i sam Pan Bóg (jak wiemy najmniej popularny w Polsce od lat- też za wp.pl) nie pomoże i będzie hucpa że hoho a że wiodąca partia 50%-ami zamiata i gęby wyciera to już wcale a wcale Kraśko nie poważy się nigdy na nic o nie, hej la la.

Daj Bóg- był bor, bo co by było jakby w borze mój Boże boru być zechciało nie być......

xD

-Taki to kraj

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka