groposlug groposlug
38
BLOG

Premier Tusk już mi wszystko wyjaśnił

groposlug groposlug Polityka Obserwuj notkę 1

Dawno mnie nie było na salonach, dziś wielki dzień, warto napisać w dwa słowa, jak to Premier objaśnia kryzys i podatki.

 

Otóż premier oświadczył właśnie w telewizji, że nie sztuką jest obniżyć podatki i każdy na tej sali, pan pani i ja byłby sobie oto w stanie podatki obniżyć.

W ogóle, jakbyście nie wiedzieli, nie byłoby żadnej finansowej jazdy w tym kraju gdyby nie ta obniżka podatków i zwiększenie wydatków przez PIS, Premier na szczęście już to równoważy watą.

 

pozdrawiam Pana Premiera serdecznie dziękując za przybliżenie mi dnia (dna) codziennego.

groposlug
O mnie groposlug

Jestem uciążliwym człowiekiem co wynika z mojej tendencji do zapamiętywania drobnych niby nieistotnych wydarzeń, które lubię analizować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka